Sociālo kontu uzturēšana
Uzņēmuma stāsta veidošana, vajadzīgo auditoriju uzrunāšana un Jūsu produktu reklamēšana
Sociālo kontu uzturēšanā tā, it kā to darītu Jūs paši
mājaslapas apmeklētāju uzrunāšana. Uzturam sociālos kontus latviešu, krievu, angļu valodās.
Facebook Pixel
Vai Jūsu mājaslapā jau ir Facebook Pixel? Lieliski! Ja nav, mēs to palīdzēsim instalēt, jo tas savukārt palīdzēs mums iegūt svarīgu informāciju par lietotājiem un Jūsu potenciālajiem klientiem, lai uzlabotu Jūsu kampaņu efektivitāti. Facebook Pixel mums ļaus atkārtoti uzrunāt tos, kas jau ir bijuši ieinteresēti!
Vajadzīgā auditorija
Meta piedāvā ārkārtīgi plašas auditorijas definēšanas iespējas. Atkarībā no kampaņas mērķa mēs varam sašaurināt vai paplašināt auditoriju, izveidot līdzīgu auditoriju u.tml.
Atkārtotais mārketings
Atkārtota mājaslapas apmeklētāju un ierakstu lasītāju uzrunāšana ar konkrētu ziņu palīdzēs Jums noturēt to interneta lietotāju uzmanību, kuri reiz ir interesējušies par Jūsu piedāvājumu. Izveidojot atbilstīgu saturu, mūsu uzdevums ir pārvērst šos interesentus par Jūsu uzņēmuma klientiem.
Radoša pieeja
Troksnis ir liels! To nevar noliegt. Tieši tādēļ radoša pieeja vairs nav tikai interesanti noformējuma risinājumi, bet visa stratēģija un saturs kopumā. Veicam arī A/B testēšanu, lai pārbaudītu labāko risinājumu un Jūsu uzņēmuma kampaņa būtu iespējami efektīva.
TikTok popularitāte
Tiktok ir viena no straujāk augošajām platformām pasaulē, piesaistot plašu un aktīvu lietotāju auditoriju, īpaši jauniešu vidū. Tā ir lieliska vieta, kur sasniegt potenciālos klientus un veidot zīmola atpazīstamību.
Tārgetēšanas iespējas
Tiktok piedāvā precīzas mērķauditorijas tārgetēšanas iespējas, ļaujot sasniegt tieši jūsu mērķa klientus pēc vecuma, interesēm, atrašanās vietas un citiem parametriem, nodrošinot efektīvāku reklāmas pieeju.
Augsta atdeve
Tiktok reklāmas kampaņas nodrošina augstu atdevi, pateicoties platformas spējai veidot iesaistošu un izklaidējošu saturu, kas piesaista uzmanību un palielina reklāmas efektivitāti.
Plašas risinājumu iespējas
Tiktok piedāvā daudzveidīgas reklāmas iespējas – sākot no video reklāmām un sadarbības ar influenceriem līdz pat unikālu kampaņu un efektu izstrādei, kas ļauj pielāgot risinājumu Jūsu uzņēmuma vajadzībām un mērķiem.
Atbilstoša stratēģija
Ņemot vērā Jūsu reklāmas kampaņas mērķus, ieteiksim atbilstīgāko stratēģiju un aģentūras darba samaksas modeli.
Reklāmas budžets
Reklāmas budžets tiek veidots, balstoties uz uzņēmuma reālo situāciju un definētajiem KPI (mērķiem), lai maksimāli efektīvi izmantotu resursus. Radošs saturs un gudra tērēšana nodrošina izcilus rezultātus pat ar ierobežotu budžetu.
Efektīva reklāma
A/B testi, regulāra rezultātu monitorēšana un nepārtraukta reklāmas uzlabošana ir atslēga uz efektīvu reklāmu. Pielāgojot stratēģiju atbilstoši rezultātiem, tiek nodrošināta labāka atdeve un ilgtermiņa veiksme.
Mērķtiecīga pielāgošana
Reklāmas kampaņu pielāgošana notiek, ņemot vērā auditorijas uzvedību un aktuālās tendences. Tas nodrošina atbilstošu un aktuālu satura piegādi mērķauditorijai.
Komunikācijas nodrošināšana Jums vēlamajā stilā
Dažādu stratēģiju izvēle sociālo profilu uzturēšanā, ņemot vērā klienta biznesu un potenciālo klientu profilu.
Pirms reklāmas kampaņas izveides mēs ar lielu interesi izpētām nozari, kurā darbojas Tavs uzņēmums, uzņēmuma stiprās puses, kā arī citu informāciju, tostarp statistikas datus, auditorijas un rezultātus no iepriekšējām kampaņām.
Visa šī informācija mums ļauj izveidot efektīvu, uz rezultātu orientētu reklāmas stratēģiju.
Katra publikācija ir kā piliens ūdensglāzē — it kā niecīgs, tomēr glāze top pilnāka. Gluži pēc tāda paša principa mēs veidojam Facebook un Instagram saturu — radošu, saprotamu un interesantu saturu, kas palīdzēs sasniegt uzņēmuma mērķus. Un, protams, uzņēmuma tēlam atbilstīgs stils un vizuālie risinājumi!
Mēs gribam zināt, ko un kā dara konkurenti, jo mēs vēlamies palīdzēt Tavam uzņēmumam būt un izskatīties labākam! Pirms reklāmas kampaņas un stāstu veidošanas, kā arī visā sadarbības procesā mēs veicam konkurentu izpēti un novērošanu.
Ar noformējuma palīdzību mēs radām sajūtas un izraisām rīcību, pārsteiguma momentu, pozitīvas emocijas, piesaistām uzmanību u. c. Viss ir atkarīgs no Tavas kampaņas! Protams, lielisks noformējums ir vajadzīgs visai Tavai kampaņai, it īpaši mērķlapai, kur interneta lietotājs ir viena soļa attālumā, lai kļūtu par klientu!
Mērķlapa nosaka aptuveni 50 % no kampaņas efektivitātes. Īstenojot katru kampaņu, ir nepieciešams, lai tās mērķlapa atbilstu pamata prasībām, bet kampaņas laikā mēs to varam uzlabot, balstoties uz statistikas datiem jeb kampaņas starprezultātiem.
Uztaisījām, palaidām un gaidām. Pie mums tā nenotiek! Mēs neko negaidām! Mēs rīkojamies, ja kampaņas laikā, analizējot datus, pamanām sakarības un lietas, ko ir iespējams uzlabot, lai palielinātu reklāmguvumu apjomu un kampaņas efektivitāti. Rītdienai ir jābūt labākai par vakardienu!
Kādēļ sadarboties ar mums
- Kampaņu vadība pēc KPI
- Datos balstīta sadarbība
- Uz rezultātu orientēti
- Pieredzē balstīti risinājumi
- Komunikācija
Remārketinga kampaņas
Būtu muļķīgi palaist garām potenciālos klientus, kas jau ir bijuši Tava uzņēmuma mājaslapā un iepazinušies ar tā piedāvājumu. Tieši tāpēc Tev noteikti ir jāizmanto plašās remārketinga vai retārgetinga iespējas jeb mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana.
Remārketinga kampaņa ļauj demonstrēt reklāmas gan tiem, kas ir tikai redzējuši Tava uzņēmuma saturu vai bijuši tā mājaslapā, gan tiem, kuri ir veikuši kādu darbību: pieteikumu, pieprasījumu u. c.