Google pārstāvji paziņojuši, ka, sākot no 2017. gada 10. janvāra, būtiski ierobežos iespiesto reklāmu rādīšanu (pop up baneri mājaslapās), jo iespiestās reklāmas nav īpaši draudzīgas viedtālruņu mazajiem ekrāniem.
Mājaslapas ar uzbāzīgām un nekvalitatīvām iespiestajām reklāmām tiks sodītas, pazeminot to pozīcijas Google meklēšanas rezultātos.
Pie uzbāzīgām un nekvalitatīvām iespiestajām reklāmām pieskaitāmas:
•Reklāmas, kuras nosedz galveno saturu un parādās uzreiz pēc lapas atvēršanas.
•Reklāmas, kuras nosedz pilnībā visu mājaslapu, un, lai piekļūtu mājaslapas saturam, ir jāaizver šīs reklāmas.
•Reklāmas, kuru izkārtojums ir ļoti līdzīgs mājaslapas sākumlapai. (Mājaslapas saturs paslēpts zem iespiestās reklāmas, kas izskatās kā mājaslapas sākumlapa.)
Būs arī trīs iespiesto reklāmu veidi, kurus Google izmaiņas neskars:
•Reklāmas, kurās jāapstiprina savs vecums vai piekrišana sīkdatņu lietošanai.
•Pierakstīšanās logi mājaslapās.
•Baneri, kas izmanto optimālu ekrāna platību, un kurus ir vienkārši aizvērt. (Piemēram, dažādu aplikāciju instalācijas baneri.)
Reklāmdevējiem, kas izmanto iespiestās reklāmas, tas nozīmē jaunus ierobežojumus, bet viedtālruņu lietotājiem tas nozīmē ērtāku mājaslapu pārlūkošanu.
[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]